חיפה: בנט ויהב ייפגשו הערב – האם יימצא פתרון?

איתי גדסי 2 Comment on חיפה: בנט ויהב ייפגשו הערב – האם יימצא פתרון?

כפי שהבטיח אמש למפגינים מול ביתו, השר בנט ייפגש הערב עם יונה יהב למצוא פתרון לבי"ס נתיבות משה • האם בנט יביא את הפתרון? גורם בעיריית חיפה: "אנחנו מאמינים שהשר בנט רוצה לעזור ולמצוא פתרון. בידיו לסיים את המשבר"

בנט והמפגינים
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך נפתלי בנט ייפגש הערב עם ראש עיריית חיפה יונה יהב. עיקר הפגישה תעסוק בנושא בית הספר "נתיבות משה", אשר טרם פתח את שנת הלימודים בשל תת-תנאים בשטח בית הספר.

אמש במהלך הפגנה של הורי התלמידים מבית הספר נתיבות משה בחיפה, יצא שר החינוך בנט למפגינים מול ביתו והבטיח להורי התלמידים כי ייפגש עם ראש העיר בניסיון למצוא מספר חלופות לפתרון.

במהלך השיחה הקשיב בנט לטענות של ההורים ואמר כי הנחה כבר את הגורמים במשרד החינוך לנסות ולמצוא חלופות לפתרון. בנט סיפר להורים כי שיגר לחיפה את מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך בניסיון למצוא פתרון.

בנט אמר להורים "אני מודע לעובדה שאתם מיטלטלים ממקום למקום, עוזבים את העבודה ונלחמים על הדבר החשוב עבורכם וזה חינוך ילדיכם. כל תלמיד בישראל הוא כמו הילד שלי. אני רואה את הכאב שלכם ומבין לליבכם. נשב לייצר חלופות לפתרון, וכולם צריכים להתגמש".

עתה נשאר לראות האם מעבר להצהרות של השר בנט למען הציבור החרדי, יפעיל השר את כובד משקלו על מנת לפעול למען מציאת הפתרון.

גורם בעיריית חיפה אמר ל"קול חי" הערב כי "אנחנו מאמינים שהשר בנט רוצה לעזור ולמצוא פתרון. בידיו לסיים את המשבר, כמו שהשר בנט יכול לסגור תקציבים לסמינרים שלא מקבלים בנות בהוראת ועדת הערר, הוא יכול בהוראה אחת לעצור את התקציבים המיוחדים לחיפה ולגמור את הסאגה הזאת לטובת כולם".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בחיפה, בשביל לקבל הקצאה, מבנה, מתנ"ס, וכו' צריך להיות ערבי תושב ואדי ניסנאס או דובר השפה המקומית רוסית.
    שכונת נו"ש- עומד לו מבנה ביה"ס ריק כמעט ללא פעילות, מנגד מאות מתלמידיה החרדים של השכונה עושים את הדרך מחוצה לה מדי בוקר.
    שכונת נו"ש- אין ספור בעיות עם המתנ"ס שמיועד לציבור הדתי.
    בעלז- התנכלויות חוזרות ונשנות מצד העייריה.
    חוף השקט- מאז עלייתו של יהב החוף הוקטן והוצר בצורה משמעותית.
    שכונת הדר- התשתיות והכבישים מוזנחים ברמה קשה, אין שוכנה בעיר שמוזנחת ברמה כזאת.
    נתיבות משה, גנים ציבוריים,וכו'
    כל אלו זה מספיק בשביל להסיק שיהב הוא אדם רע שונא דת(יהב נבחר מטעם מפלגת שנוי).
    מתגעגעים לך עמרם מצנע!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 1

    איך יתכן 420 ילדים יושבים בבית אין להם בית ספר… בא לי לבכות צבועים כמה בנות יושבות בבית כיתה א וכל החברות מתחילות רק 2 או 3 פה ושם עוד 2 או 3 זה הרבה הרבה יותר חמור וכואב